Календар
« Квітень 2021 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Проектна робота
Методичною родзинкою роботи Боярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 є широке використання методу проектів, що забезпечує виховання і розвиток життєлюбної талановитої особистості, готової до творчої діяльності і моральної поведінки, здатної будувати відносини з іншими людьми, природою, суспільством і разом з тим творити себе самого.
Залучаючи школярів до участі у проектах, педагоги школи вчать учнів використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем; цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави; генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність. Метод проектів дозволяє забезпечити здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.
В основу проектного навчання закладено співробітництво і продуктивне спілкування учнів, спрямоване на спільне розв’язання проблем, формування здібностей виділяти важливе, ставити цілі, планувати діяльність, розподіляти функції, критично міркувати, досягати значимих результатів.
Важливою рисою проектного підходу є гуманізм, увага та повага до особистості учня, позитивний запал, спрямований не лише на навчання, а й на розвиток особистості учня.
Метод проектів базується на наступних моментах:- розвиток пізнавальних, творчих навичок учнів, критичного мислення, вмінь самостійно шукати інформацію;- самостійної діяльності учнів: індивідуальної, парної, групової, яку учні виконують протягом певного часу;- розв’язування певної значущої для учнів проблеми, яке б моделювало діяльність спеціалістів конкретної предметної галузі;- подання підсумків проектів, що реалізується, в реальному вигляді, формі (звіт, веб-сайт, доповідь, альманах, презентація, книга тощо). Ці результати повинні мати конкретну форму й бути готовими до застосування на практиці;- співробітництво учнів між собою і вчителем (“педагогіка співробітництва”).
Наведемо приклади деяких найбільш успішних проектів, які реалізуються у нашій школі.
|
|