Субота, 10.04.2021, 14:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Боярський академічний ліцей "Престиж" 

Меню сайту
Учителям
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Психологічна служба

 

Панасюк Світлана Семенівна - психолог школи, спеціаліст вищої кваліфікаційної катеогрії.

Психологічна служба школи є складовою частиною загальноосвітньої системи охорони фізичного та психологічного здоров’я молодих громадян України і діє з метою виявлення   і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості учня. 

Тема, над якою працює психологічна служба: Соціально – психологічні аспекти щодо попередження конфліктних ситуацій в учнівському колективі». 

На сьогодні актуальним завданням системи освіти є створення умов для розвитку творчої особистості дитини. Водночас необхідно враховувати специфіку навчання та виховання творчої особистості, що пов’язано з психологічними особливостями, зумовленими розвитком креативності. Високі показники креативності у дітей не гарантують творчих досягнень у майбутньому, а лише збільшують вірогідність їх появи за наявності високої мотивації до творчості й оволодіння необхідними творчими вміннями. Сучасна школа ставить собі за головну мету – збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини. Актуальним є питанням оновлення навчально-виховного процесу, побудованого відповідно до потреб особистості та індивідуальних можливостей дітей, зростання їх самостійності й творчої активності. 

Діяльність психологічної служби направлена на підвищення ефективності навчально-виховного процесу, створення умов для повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку дітей, їх успішній соціалізації. В сучасних умовах необхідно виховувати конкурентно спроможну особистість, яка б мала не тільки високий інтелектуальний розвиток, а й була б психологічно підготовлена до виріїв сьогодення, мала сформовані життєві компетентності.

    Психологічна служба забезпечує формування у молоді мотивації до здорового способу життя, профілактики соціально-небезпечних хвороб шляхом підвищення рівня поінформованості учнів та виховання у них відповідальності за власне здоров’я.  

У сучасному світі, де робиться ставка на інтелект, інформацію і високі технології, роль обдарованої особистості у забезпеченні суспільного прогресу є визначальною. Інтелектуальні здібності підростаючого покоління потребують всебічного розвитку і повноцінної реалізації, адже талановита молодь - головний ресурс процвітання нації в умовах панування високотехнологічної та інтелектуальної моделі світової економіки. Тому підтримка обдарованих дітей з боку держави і суспільства є найкращою інвестицією у майбутнє нації.

 Психологічна служба школи сприяє розвитку творчих здібностей учнів на кожному віковому етапі, у створенні умов для формування у підростаючої особистості мотивації до поглибленого вивчення навчального матеріалу, самопізнання і саморозвитку.

 Діяльність психологічної служби школи направлена на  забезпечення сприятливих соціальних, психологічних, педагогічних умов для актуалізації багатогранних творчих задатків учнів на діагностичній основі.

Основний зміст роботи по розвитку творчих здібностей:

• Просвітницька робота з вчителями, батьками (психологічні аспекти творчих здібностей, мотивації творчої особистості);

•  Діагностика здібностей та рівня обдарованості;

• Розвиваюча робота.

Основні завдання психологічної служби:

  • Психологічне забезпечення особистісно-орієнтованого навчання учнів;

  • Психологічний супровід учнів, педагогічних працівників, батьків;

  • Підготовка учнів до дорослого життя;

  • Формування позитивної Я-концепції;

  • Формування особистості у відповідності до її природних здібностей;

  • Формування здорового способу життя;

  • Психологічний супровід обдарованої дитини.

  • Психологічне забезпечення розвитку творчих здібностей дитини.

Основні види роботи психологічної служби:

• Індивідуальна психодіагностика учнів, педагогічних працівників, батьків;

• Групова психодіагностика, соціально-психологічні дослідження за планом   Центру практичної психології та власними потребами закладу;

• Індивідуальне та групове консультування учнів, педагогічних працівників, батьків;

• Розвивальна робота з елементами корекції (індивідуальна, групова);

 Проведення тренінгів;

• Психологічна просвіта учнів, вчителів, батьків;•

• Зв’язки з громадськістю.

Психологічний супровід учнів:

• Визначення готовності дитини до навчання в школі;

• Діагностика рівня розвитку пізнавальних здібностей учнів;                           

• Визначення рівня адаптивності шестирічок до навчання в школі, п’ятикласників до нових умов навчання в середній школі;

• Діагностика рівня розвитку розумових здібностей, особистісних характеристик (самооцінки, тривожності, агресивності, визначення типу темпераменту, характерологічних особливостей);

 • Визначення готовності учнів до профільного навчання;

 • Розвиваюча робота.   





 

Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2021
uCoz